Događaj: Povećanje produktivnosti započinje upravljanjem radnog vremena
Na događaju ćemo predstaviti alate za poboljšanje produktivnosti rada, slušati priče o uspehu i razgovarati o zakonodavnim i poslovnim aspektima upravljanja vremenom.
Po definiciji, produktivnost rada = rezultat / vreme, to jest rezultat koji se postiže u određenom vremenskom okviru.
Dakle, vreme igra glavnu ulogu i pitanje je, da li imate sakrivene rezerve u svom poslovanju za upravljanje vremenom?
- Na primer, da li ste već automatizovali obračun plata, ili se polovina računovodstvenog i kadrovskog tima bavi platama?
- Planirate i raspoređujete sate i radne obaveze sa Excelom?
- Potvrđujete li svoje putne naloge ručno?
- I poslednje, ali ne najmanje bitno, imate puno prekovremenog rada, a vaš rad nije završen na vreme?
Ako je vaš odgovor na bilo koje od gore navedenih pitanja pozitivan, dobar ste kandidat za:
Događaj: Povećanje produktivnosti započinje boljim upravljanjem radnog vremena- 27. marta 2020, 10:00 - 13:00
- ICT Hub u Beogradu
Agenda događaja:
Događaj je namenjen predstavnicima srednjih i većih kompanija koje interesuju produktivnost i žele poboljšati pokazatelje produktivnosti rada, upravljaju zaposlene, interesuju se za nove tehnologije i poslovne modele koje nude Azure Cloud rešenja.
Događaj se organizuje zajedno sa partnerom Microsoft Srbija.
Registracija na događaj